Geplaatst op: 11-12-2018

Partnerschap VBS en Plaza Challenge School.

De VECON BUSINESS SCHOOL (VBS) is een profiel voor scholen in het VO en MBO die extra aandacht willen besteden aan talentontwikkeling op het gebied van economie en ondernemerschap.

Leerlingen

Hebben de mogelijkheid om uitgebreid kennis te maken met economie en ondernemerschap. Hiermee kunnen ze hun talenten ontwikkelen en vormen ze zich een goed beeld van het vervolgonderwijs of toekomstig beroep.

Leraren

Hebben een netwerk waarin ze kennis kunnen opdoen en delen. Er is vrijheid bij het inrichten van de lessen waardoor ze meer uitdaging hebben. Hierdoor kunnen ze hun vak met plezier uitoefenen.

Scholen

Kunnen dankzij de certificering laten zien dat zij aandacht besteden aan de talentontwikkeling op het gebied van economie en ondernemerschap. De VBS kan ingezet worden bij de PR van de school.
De VBS is er voor vmbo, havo, vwo en mbo.

Partnerschap

Vanaf november 2018 zijn VBS en Plaza Challenge School een partnerschap aangegaan. Deelnemende scholen ontvangen korting bij het spelen van Plaza Challenge School. Kijk hier voor meer informatie.